1 Haziran 2013 Cumartesi

Ünye

Samsun'dan ayrıldıktan sonra Çarşamba yolundan Ünye'ye geliyoruz. Konaklamayı burada yapacağız. Ünye'nin girişinde denize sıfır noktada kurulmuş bir Çadır kampı var. Çınarsuyu Tesisleri. Plaj, piknik, ağaç evlerde ve çadırda konaklama imkanı sunuyor. Tesis müdürü ve çalışanlar çok sıcak karşılıyorlar bizi. Çam ağaçlarının altına çadır kurmamız için güzel bir yer gösteriyorlar. En son Çanakkale gezisinde kullanmıştık çadırımızı. Vakit kaybetmeden kurmaya başlıyoruz. Gezimizin 1. gününü bu şirin mekanda Karadeniz'in hırçın dalgalarının sesleriyle noktalıyoruz.

Çadırımızı da kurduk. Plajda oturup yemek yerken, güneşin batışını izliyoruz.

Sabah kalktığımızda her pazar düzenlenen açık büfe kahvaltına denk geliyoruz. Çeşit çeşit peynir, zeytin, bal, reçel, börekler, ismini hatırlayamadığımız yöresel lezzetler, kavurmalı Bafra pidesi ve daha bir çoğu ile uzayıp giden bir açık büfe. Bu masayı hazırlayan şefimiz de ödüllüymüş bu arada. Bir çok yarışmadan birinciliğe layık görülmüş. Hazırladığı lezzetleri tadınca biz de hak verdik doğrusu...

Denizin mavisi ile çam ağaçlarını buluşturan Çınarsuyu tesisleri; konumu ve hoş çalışanları ile ailecek tatil yapabileceğiniz bir mekan.. Gönül isterdi birkaç gün daha kalalım. Ama daha yolun başındayız. Görmek istediğimiz bir çok yer var. İnşallah başla bir zaman tekrar geliriz ümidiyle bu hoş mekandan ayrılıyoruz. Bir sonraki durağımız Ordu, Boztepe...